2014. július 7., hétfő

INDUL A FÉNY !

Sziasztok!

( Egy hamarosan hazánkban is bemutatásra
kerülő film plakátja alapján)


A mai napon kezdetét veszi a FÉNY elnevezésű projektem. De mi is az a FÉNY?
Az elnevezés egy anagramma, ami a Fejős Éva Nyár betűiből állt össze. Így már nem titok, a nyáron Fejős Éva és az Erawan kiadó Fejős Éva Könyvtára köteteivel szeretnék kedvet csinálni ezekhez a könyvekhez.

Miért pont Fejős Éva? 

A kérdést számomra is nehéz megválaszolni, mert még nem olvastam az írónőtől semmit. De volt szerencsém még márciusban nyerni egy Erawan könyvcsomagot, mely öt kötetet tartalmazott. Azóta az Erawan kínálata is bővül természetesen csupa jónak ígérkező könyvvel. Olvastam volna őket előbb is, de vizsgáim miatt ez nem volt lehetséges.

Másik ok a választásra pedig az, hogy nagyon sok embertől hallottam, hogy Fejős Éva nagy erőssége az olvasók elkalauzolása a regényeiben különböző egzotikus tájakra.Mivel jómagam az idén nem megyek nyaralni, talán ezek a regények kárpótolni fognak.

Miért pont ma indul a projekt?

Mivel a mai napon indult el Fejős Éva és az Erawan hivatalos webshopja, ezért gondoltam én is ma indítok. Ha van időtök látogassatok el a www.erawan.hu oldalra, ahol megtaláljátok az írónő regényeit, valamint a Fejős Éva könyvtára sorozat tagjait, melyeket nagy kedvezménnyel vásárólhattok meg.


Melyik könyvekről is írok majd? Itt a lista ( pontos időpontot még nem tudok )


  • Fejős Éva : Nápolyi vakáció
  • Cynthia Rogerson : Szeretlek, ég veled
  • Fejős Éva : Szeretlek, Bangkok ( Ulpius-ház kiadás, de kíváncsi voltam az igazi Bangkokra )
  • Mike Greenberg : Amit csak akarsz
  • Dana Bate : Iránytű a szerelemhez és a titkos lakáséttermekhez
  • Fejős Éva : Most kezdődik
A sorrendváltoztatás jogát fentartom!

Valamint számíthattok még nagy valószínűséggel egy interjúra is az írónővel.

Tehát akkor indul a FÉNY! Remélem, velem tartotok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése